מדרסים

מדרסים ולא ניסים
ייצוב וחיזוק כפות הרגליים, הפחתת עומסים, מניעת כאבי רגליים וגב עם חיזוק הגוף יקרה גם לך, במרפאותינו, בבדיקות התאמה אישית וייחודית, עם חומרי גלם מערב-אירופאים מעולים וטכניקות יצור בחריטה ממוחשבת פורצות דרך. מוכח!
במרפאותינו החלנו לאחרונה, לאחר מחקר מקיף בישראל ובחו"ל על שיטות ייצור וסוגי חומרי הגלם הקיימים, לשלב בתהליך הטיפול בדיקות יציבת ומנח כפות רגליים מיוחדות אשר יתנו לך, פתרון תמיכתי מעולה לבעיות יציבה, כאבי כפות רגליים, קרסול, כאבים בברך, ירך, אגן וגב.

מה כל כך מיוחד דווקא בגישה זאת?
כמו בגישות נוספות במרפאותינו, אנו אוהבים לשלב טכניקות עזר אשר יתמכו בתמהיל הטיפולים שלך על מנת לקצר לך את מספר הטיפולים הנדרש ולזרז את החלמתך ושיפור בריאותך ואיכות חייך. אנו שמים לב כי מטופלים אשר משתפרים יפה, נוטים לעיתים להיפגע שוב וללא כל סיבה או תאונה. זה קורה כאשר הם חוזרים לטיפולי מניעה או תחזוקה אחרי חודשים ארוכים ללא כאב מצד אחד, ומהנאה ממשפחתם, סביבתם ואיכות חייהם מהצד האחר. פגיעות לא צפויות אלו, קורות לנו עקב פעילות ומנח כפות רגליים לקויי אשר גורמים לחיישנים נוירולוגיים בקרסול ובכף הרגל לתת מידע שגוי למרכזי הפעלת היציבה במוח.footcheck

על מנת למנוע או להקטין ב 95% את הסיכוי לכך, ובשונה ממכונים או מרפאות אחרות, אנו מבצעים בדיקות, טיפולים ותרגילי חיזווק כירופרקטיים מיוחדים ליציבת ותיקון יישור האגן והרגליים, מנח ותפקוד כפות הרגליים, וכן התאמת מידרסים תומכים או מייצבים או מתקני יציבה עם חומרי גלם מיוחדים למבנה המטופל, כפות רגליו ובריאותו. זהו בפירוש לא המקום או המרפאה שבה רק מטביעים כף רגל בספוג ורוד או שחובשים מידת גבס ב 10 דקות.

כאן נכנס השילוב הייחודי והמקצועי של הבדיקות והטיפולים המיוחדים במרפאות שלנו, עם הטכנולוגיה החדישה מבית אורטו-לאב של משטח סריקה של 5 מצלמות לייזר, תמונה תלת-מימדית של כף הרגל ומקומות העומס בה, תוכנת עריכה ותכנון מדרס מבוססת אוטוקאד, מחרטת CNC גדולה וממוחשבת לדיוק של אלפית המילימטר, וחומרי גלם משובחים, כפי שמעבדת אורטו-לאב יודעת לייבא ולייצר עבורנו ולפי דרישתנו.

cnc finishedmidras midras products

בשיטות התאמת המדרסים הישנות, נהוג לתמוך את כל כף הרגל כמו כרית וללא התחשבות במהלך העקב וכף הרגל בהליכה ועמידה. תמיכה זאת נמצאה כמחלישה את כף הרגל והגב. ממחקרים אנו למדים כי עדיף לייצור מדרס אשר מכוון את כף הרגל, ולא סתם תומך. כיוון כף הרגל עם מדרס אורטו-לאב לפי הנחייתנו בזוית ומנח נכון גורם לנו לקצר לך את משך זמן הפסיעה, להפחית לחץ בעקב במגע כף הרגל עם הקרקע, להפחית עומסים וזעזועים לברכיים ולגב ולשמוראותך פעיל, מחזק את שרירי כף הרגל, הברכיים והגב.
גם אנו לא האמנו לשינוי ולשיפור, אך המחקרים שראינו אכן נתמכים בתוצאות מעשיות של המטופלים עם המדרסים החדשים. חומרי הגלם החדשים עמידים יותר ומאפשרים לנו ולמעבדת אורטו-לאב לתת אחריות מלאה בין 18 חודשים עד 36 חודשים תלוי בסוג החומר שנבחר ומתאים לכם.
וטיפ נוסף חשוב, יש הנחה מיוחדת לכל קופת חולים עם או בלי ביטוח משלים.

לקביעת תור: באיזור תל אביב וגוש דן: 03-6091519
באיזור השרון: 09-7492694

וטיפ חשוב אף יותר, בהזמנת מדרסים, הבדיקה והטיפול הכירופרקטי החוזר, עלינו!
.