מאמרים

כירופרקט בשרון

כירופרקט בשרון – כיצד תדעו לבחור בכירופרקט מוצלח?
באזור השרון ניתן למצוא מספר רב של נותני שירות רפואיים, ביניהם גם כירופרקטים מעולים אשר מעלים את סף המצוינות של המקצוע לרמה גבוהה ביותר. ד"ר עופר ברוך הינו  כירופרקט בשרון איכותי היכול לטפל בכל שכבות האוכלוסייה ובמגוון תחלואות עקב נגיעתו והתמחותו הרבה באיבר אשר אחראי לעצוב כל הגוף ולכן גם לבריאותו – הגב. ד"ר עופר ברוך הינו איש מקצוע אשר למד למקצוע הדוקטור לכירופרקטיקה ולאחר מכן השלים התמחות נוספת של 3 שנים לכירופרקט מומחה, כך שאם תבחרו כירופרקט בשרון בעל מוניטין תוכלו  למצוא מזור לבעיותיכם השונות תחת קורת גג אחת ובטיפול ידידותי אשר אינו מערב אמצעים פולשניים.

הכירופרקט
מאחר ועמוד השדרה הינו איבר אשר מקשר בין כלל מערכות הגוף למוח, הרי שכל חסימה או הפרעה למעבר האותות העצבים דרכו עלולים להתבטא כתסמיני מחלה וכאבים אחרים. כל כירופרקט בשרון חייב לדעת לאבחן ולטפל במגוון תחלואות בין היתר בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי שרירים, לאחר פציעות וניתוחים, פריצות דיסק, פתולוגיות שכיחות בילדים, בעיות עיכול, בעיות הורמונאליות ועוד. למעשה כירופרקט בשרון מקצועי ומנוסה הוא האדם היחיד שיכול באמצעות הידיים בלבד להחזיר לתפקוד מלא את המעבר העצבי דרך עמוד השדרה בשיטות מתקדמות ומניפולציות על החוליות עצמן באופן בטוח ומבוקר .

מה הכירופרקט לא?
לפני שבוחרים כירופרקט בשרון חשוב לשלול כמה מיתוסים על המקצוע. הכירופרקט איננו רופא כי אם דוקטור מוסמך למקצוע הכירופרקטיקה ובהחלט ניתן למצוא מקרים בהם רופאים קונבנציונאליים עברו התמחות בכירופרקטיקה. הכירופרקט הוא אינו פיזיותרפיסט – הפיזיותרפיסט מתמחה בשיקום והחזרת טווחי התנועה הרצויים לאחר תאונות, פגיעות, ניתוחים ומחלות אחרות. כירופרקט בשרון מטפל באופן ממוקד בבעיה ספציפית אשר עלולה להיות כרונית או אקוטית גם יחד.

למצוא כירופרקט מתאים
כירופרקט בשרון פועל בזירה עצומה בעלת מתחרים רבים מתחומי הרפואה המודרנית. עליכם לבחור בין מרפאות אשר מנוהלות ע"י כירופרקט מומחה בתחומו, אשר לו הניסיון, הידע והזמן הנכון לטיפול בבעיה אשר מטרידה את מנוחתכם בדיוק. על מנת להשיג קשר טוב ובריא עם כירופרקט בשרון מתאים, מומלץ מאוד לקבוע מספר פגישות ייעוץ עם כירופרקטים שונים ולהתרשם לא רק מהידע המקצועי שלהם אלא גם מהדרך בה הם מעבירים לכם את המידע והכימיה הבין אישית שלכם עמכם.