טיפול בכאבים

טיפול בכאבי גב לאחר תאונת דרכים

טיפול בכאבי גב לאחר תאונת דרכים

טיפול בכאבי גב לאחר תאונת דרכים

טיפול בכאבי גב לאחר תאונת דרכים

עברתם תאונת דרכים ? 
תוהים מתי כדאי ללכת להיבדק אצל כירופרקט מומחה?
בכל מקרה של תחושת כאבים בגב, בצוואר, בראש, במותנית, באגן או בגפיים.
כאב הוא סימן אזהרה לקיומם של דלקת או חיכוך בין שרירים, גידים, כריות הדיסקים הסחוסיות או החוליות עצמן עקב מנח לא ישר של הגב או האגן, יציבה לקויה, היתפסות שרירים ושחיקה. התוצאות הישירות שנגרמות עקב כך הן הגבלת פעילות, הפסד ימי עבודה, פעילויות משפחה ופנאי, והצטברות מתח ולחץ נפשי מיותר.
בכל מקרה שמרגישים עייפות, תשישות וחוסר "אנרגיה" בגוף.
עייפות ותשישות נובעים לרוב מעומס יתר כגון פעילות פיסית, חוסר שעות שינה, תזונה לא מושלמת או מתחים נפשיים או בין-אישיים. הם גורמים לירידה בייצור הורמונים טבעיים ממריצי חיות, גורמים לאיבוד טונוס בשרירים וליציבת מפרקים לקויה. אם לא ניבדק ונטופל בזמן, יופיעו השחיקה, הדלקת והכאב וזאת היא רק שאלה של זמן.
כאשר מרגישים כי שינת הלילה לא טובה ומתבטאת ביקיצות תכופות, רגישות לרעשים קלים, קולות או אור וכן, אי יכולת לזכור חלומות.
קשיחות ונוקשות מפרקי החוליות בצוואר וכן מקצת בגב התחתון גורמות לירידה בפעילות חיישנים עצביים מיוחדים בעמוד השדרה. תפקיד החיישנים לתת המרצה עצבית חשמלית טבעית למרכזי השינה, הפענוח ועיבוד חוויות היום שעבר. ללא המרצה תקינה, המוח יתקשה לעבור לעבודת גלי האלפא המרגיעים ולחלומות עמוקים ולכן, השינה תהיה קלה ולא איכותית. בדיקה וטיפול כירופרקטי מיוחד מחזירים את פעולת המרצת החיישנים ותורמים לשינה טובה ועמוקה יותר.
כאשר רוצים לשפר הישגי ספורט ופעילות גופנית נמדדת.
חיישני העצבים בעמוד השדרה אחראים על הפעלת רפלקס אוטומטי המגביר את טונוס השרירים וחיוניותם בכל הגוף. כאשר החוליות או המפרקים נתקעים, כך גם החיישנים, ולכן יכולתכם לרוץ או לקפוץ יורדת בעשרות אחוזים. מחקרים כירופרקטיים מראים כי הטיפול הכירופרקטי המיוחד לחיישני החוליות ממריץ אותם מיידית וגורם לשיפור הישגים בכוח השרירים ובקפיצות ניתור לגובה.
כאשר רוצים לשפר את בריאות הגוף הכללית, לשמר ומנוע, והרגיש טוב ומשוחררים יותר.
מרבית עצבי הגוף עוברים אל המוח וממנו להפעלת ובריאות איברי הגוף. בדרכם הם עוברים בתוך עמוד השדרה ומושפעים ממבנה ותפקוד החוליות והחיישנים. אם ישנה היתקעות או תפיסה הנקראת בעגה הכירופרקטית סאבלוקסציה או פיקסאציה, תרד איכות המרצת החיישנים ואיכות התשדורות העצביות בין המוח לאיברי הגוף ולהיפך. לאורך זמן, התפקוד הלקוי יכול להביא למצב של טרום-מחלה או אף למחלה או פאתולוגיה עצמה.