מאמרים

שיקום ספורט

1

" לא הייתי מודע כמה יכולתי להשתפר בביצועיי במגרש עד שהתחלתי לקבל טיפול כירופרקטי על ידי ד"ר לכירופרקטיקה. מאז שאני מקבל טיפולי תחזוקה כירופרקטיים, יש לי שיפור עצום בביצוע הניתורים וההטבעות"
מייקל ג'ורדן, השחקן המצטיין בכדורסל המקצועני של כל הזמנים בליגת ה NBA בארה"ב

2

"צוות התמיכה המקצועי שלי במהלך האימונים ותחרויות הטור-דה-פראנס לא כלל רק רוכבי אופניים ומאמנים. הוא כלל מכונאי אופניים, מסאג'יסטים, שפים ורופאים. בעל המקצוע החשוב מכולם בצוות שלי היה הד"ר לכירופרקטיקה!"
לאנס ארמסטרונג, זוכה 7 תחרויות הטור-דה-פראנס ברציפות

3

"אני יכול להעריך כי לפחות 90% מהאתלטים המובילים בעולם מקבלים טיפול ותחזוקה כירופרקטיים על בסיס קבוע למניעת פציעות ולשיפור ההישגים…"
סיאן אטקינס, פיזיולוג מאמץ

4

"כירופרקטיקה פשוט גורמת לך להרגיש הרבה יותר טוב. כאשר אני קם משולחן הטיפולים ויוצא מהמרפאה, אני מרגיש גבוה ב 7 ס"מ ושהכל "במקום כמו שצריך", וכל עוד אני אהיה מטופל כירופרקטית, אני מרגיש כי יש לי יתרון על יתר השחקנים…"
תום בראדי, שחקן פוטבול מקצועני NFL אמריקאי

5

טייגר וודס אלוף הגולף האמריקאי, ג'ו מונטנה מה NFL, לאנס ארמסטרונג מהטור-דה-פראנס, ג'רי רייס ואוונדר הוליפילד כולם מטופלים על ידי ד"ר לכירופרקטיקה.
האם זה מפתיע שגם שחקן ההוקי קרח וויין גראצקי מטופל גם כן?

6

"אני כבר הולך לכירופרקטור מזה זמן עקב פריצת דיסק כרונית שיש לי והוא למעשה חסך לי ניתוח(תוספת שלי מידע אישי) ועוזר לי המון . הכירופרקטיקה מהווה חלק גדול מאוד מהמשחק והאימונים שלי"
ג'ו מונטנה, שחקן הפוטבול והקוורטרבאק המפורסם מליגת ה NFL, ארה"ב